راهنمای آنلاین رانندگی

راهنمایی آنلاین دریافت گواهینامه رانندگی وقبولی 100درصد تضمینی

راهنمای آنلاین رانندگی

راهنمایی آنلاین دریافت گواهینامه رانندگی وقبولی 100درصد تضمینی

راهنمای کامل تعمیرات موتور و متعلقات تندر 90

راهنمای کامل تعمیرات موتور و متعلقات تندر 90

راهنمای-کامل-تعمیرات-موتور-و-متعلقات-تندر-90کتاب راهنمای تعمیرات بخش های مختلف موتور تندر 90 بصورت تصویری با تمام جزئیات، شامل راهنمای تعمیر و باز و بست مجموعه موتور و متعلقات، سیستم سوخت رسانی، سیستم ضد آلایندگی، استارت و مدار شارژ، سیستم خنک کننده، اگزوز، مخزن سوخت و پایه های نگهدارنده موتور دانلود فایل

قوانین تازه برای نو گواهینامه ها


قوانین تازه برای نو گواهینامه ها

اگر این روزها قصد گذراندن کلاس های آموزش رانندگی را دارید و یا در حال گذراندن کلاس های آموزشی رانندگی هستید، باید بدانید که محدودیت های بیشتری پس از اخذ گواهینامه در انتظار شماست.


براساس گفته های رئیس راهور ناجا تازه گواهینامه گرفته ها تا 3 ماه حق رانندگی تنها را نخواهند داشت و لازم است افراد با تجربه ای که دارای گواهینامه رانندگی هستند آن ها را همراهی کنند.

همچنین برای یکسال حق رانندگی در مسیر های برون شهری نیز از این افراد صلب شده است.رانندگی از ساعت 12 شب تا 5 صبح برای این دسته از رانندگان ممنوع خواهد بود و لازم است علامت راننده مبتدی و تازه کار را بر روی خودرو نصب نمایند.

جالب است که این محدودیت ها نه تنها برای رانندگان خودرو بلکه برای راکبین موتور سیکلت نیز اعمال خواهد شد و در صورت تخطی از این قانون توقیف گواهینامه و حضور مجدد رانندگان در کلاس های آموزشی در نظر گرفته شده است.

به نظر می رسد که با توجه به ساده بودن نسبی مراحل اخذ گواهینامه در کشورمان (نسبت به کشورهای پیشرفته) اعمال این محدودیت ها بتواند از وقوع برخی تصادفات و اشتباهات ناشی از کم تجربگی رانندگان جوان جلوگیری کند.