راهنمای آنلاین رانندگی

راهنمایی آنلاین دریافت گواهینامه رانندگی وقبولی 100درصد تضمینی

راهنمای آنلاین رانندگی

راهنمایی آنلاین دریافت گواهینامه رانندگی وقبولی 100درصد تضمینی

صافکاری جادویی ماشین

صافکاری جادویی ماشین

قیمت با تخفیف یک ماهه: 23,000 تومان

خرید اینترنتی صافکاری جادویی ماشین در مدیران مارکت





صافکار جادویی pops a dent چگونه کار می کند؟

حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که این دستگاه چگونه کار می کند و چطور میتواند بدون تخصص در صافکاری محل تورفتگی های ناشی از ضربه و تصادف در بدنه خودرو را صاف کند.

دستگاه صافکار جادویی Pops a Dent همانند یک سیستم مکنده کار می کند ولی با این تفاوت که باید پد مخصوص که در وسط دستگاه قرار میگیرد را آغشته به چسب حرارتی کنید و روی قسمت آسیب دیده بچسبانید. دو طرف دستگاه پایه های نرم قرار گرفته که نقش اهرم را ایفا می کند وسط دستگاه نیز جای قرار گیری پد است که به وسیله نازل به بدنه دستگاه صافکار پیچ می شود. با پیچاندن نازل ، پد به عقب کشیده می شود و قسمت تو رفتگی بدنه را همراه با خود به بیرون می کشاند .

دستگاه صافکاری بدنه خودرو

دستگاه صافکاری بدنه خودرو

محتویات داخل بسته:

یک عدد دستگیره دستگاه
یک عدد دستگاه چسب حرارتی ( تفنگی )
یک عدد لوله چسب حرارتی
سه عدد پد ساق دار ( سنبه ) در سه سایز ( بزرگ – متوسط – کوچک )
نازل ( سرپیچ )
ابزار تراش

آموزش استفاده از دستگاه صافکار جادویی

ابتدا محل آسیب دیده شده ( تورفتگی ) بدنه خودرو را با الکل و یا محلول تمیز کننده خوب تمیز کنید ، برای عملکرد بهتر می توانید با سشوار محل آسیب دیده را کمی گرم کنید . یکی از پدهای ساقدار (سنبه) را انتخاب کنید ( سه عدد پد داخل پکیچ است هر چه تو رفتگی بزرگتر باشد باید از پد بزرگتر استفاده کنید ) پد را آغشته به چسب حرارتی کرده و روی قسمت آسیب دیده بچسبانید ، سه دقیقه صبر کنید تا چسب به خوبی به بدنه بچسبد ، دستگیره را روی بدنه قرار می دهید به طوری که سر پیچ سنبه ( پد ساق دار ) داخل سوراخ دستگیره شود . سپس با پیچاندن پیچ کششی فرو رفتگی بنده را بیرون بکشید.

با بیرون آمدن فرو رفتگی پد (سنبه) از بدنه جدا می شود در صورتی که قسمتی از چسب های حرارتی به بدنه چسبیده شده بود می توانید با ابزار تراش که داخل پیچ قرار داده شده است ، چسب ها را به راحتی از بدنه جدا کنید. برای آشنایی بیشتر با روش کار صافکار جادویی می توانید ویدیوی تبلیغاتی زیر را نیز مشاهده نمایید.

طرز استفاده از صافکر جادویی

طرز استفاده از صافکر جادویی

pp

 



خرید محصول صافکاری جادویی ماشین :
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب تحویل و چک نمایید، سپس وجه صافکاری جادویی ماشین و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
23,000تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.